Întrebări Frecvente
Cum pot sa contactez Envira?
Ne puteți contacta la office@envira.ro unde echipa noastră de support vă stă la dispoziție cu orice informații aveți nevoie.
Pot cumpăra dintr-un magazin fizic?
Ne pare rău dar în momentul de față nu avem un magazin fizic. Comenzile se pot plasa doar pe site-ul nostru.
Cum pot plasa o comandă?
Puteți adăuga produsele dorite în coș și să finalizați comanda online.
Cum pot plăti?
În acest moment vă oferim 2 metode de plată:
Card de debit/credit – plată online.
Plată la livrare – Plătiți produsele la momentul livrării.
În cât timp ajunge comanda?
Pentru produsele regăsite în stoc, comanda va ajunge la dvs. în 1-2 zile lucrătoare. În ziua livrării veți primi un SMS cu mai multe informații din partea firmei de curierat cu care colaborăm.
Cât costă livrarea?
Costul transportului pentru livrare rapida (1-2 zile lucratoare) este de 14 Lei pe tot teritoriul Romaniei.
Transportul este gratuit pe tot teritoriul Romaniei pentru comenzile de minim 150 Lei.
Ce fac dacă am primit un produs deteriorat sau greșit?
Dacă ați primit un produs deteriorat sau greșit, vă rugăm să ne contactați imediat prin email și vom face tot posibilul pentru a remedia situația.
Aveți garanție la produse?
Da, toate produsele noastre beneficiază de garanție. Dacă întâmpinați probleme cu produsul, vă rugăm să ne contactați prin email pentru a primi asistență.
Cine îmi livrează comanda?
Livrarea standard este realizată de regulă prin DPD dar în anumite condiții comanda dvs. poate fi livrată prin Sameday Courier.
Pot să schimb comanda sau să o anulez?
Procesarea comenzilor se face foarte rapid așadar trebuie sa ne contactați pentru orice schimbare/anulare în maxim 12 ore de la plasarea comenzii. Toate cererile făcute după acest termen de 12 ore vor fi refuzate. Puteți să returnați comanda după ce aceasta ajunge la dvs. și vă vom restitui suma achitată integral.
Cum returnez un produs?
Pentru a returna un produs vă rugăm sa ne contactați la office@envira.ro
Dacă produsele primite sunt defecte/lipsesc vă rugăm sa ne transmiteți numărul comenzii, fotografii cu produsul defect și orice alte informații pe care le considerați necesare. Vom face tot ce ne stă în putință pentru a rezolva problema cât mai rapid.